zondag 25 november 2012

Veel gedaan......

Hallo allemaal,

(waarschuwing dit wordt een lang verhaal........!)

Ik heb veel leuke dingen gedaan de afgelopen weken. 
Verleden week bracht ik oudste weg. 
Het is de bedoeling dat ze binnenkort vaker 
alleen gaat met de trein. 
Ze moet oa overstappen in Utrecht. 
Tja misschien ligt het aan mij maar ik wilde toch eerst 
zelf zien of zij haar weg kon vinden 
op dit (voor mij) zeer onlogische station. 
Nou het begon al goed. 
De trein die we nodig hadden kwam gewoon helemaal niet. 
Gelukkig konden we de eerste aansluiting nog halen. 
Daarna moest die trein langzamer rijden maar 
ook die aansluiting konden we gelukkig halen. 
Gaf wel wat stress want nu hadden we maar heel even 
om over te stappen in Utrecht. 
Maar eerlijk is eerlijk ze deed het prima en 
kon de weg gewoon goed vinden.
En toevallig,(heel toevallig) was het Margriet winterfair!
Samen met mijn moeder die ook mee was daar naartoe geweest.

Niet echt veel gekocht en ik kan niet alles laten zien 
ivm sint enzo............
maar dit is voor mij;

Foamstempels  (ik heb de hoofdletters al) 
en een lief wintervogeltje.

Op de terugweg was het helemaal een drama 
de een na de andere trein kwam niet 
en ipv een uur deden we er nu ruim 2 uur over. 
Manlief heeft oudste weer opgehaald want s'avonds als 14 jarige overstappen vinden wij geen goed idee..................


Deze week ben ik ook met mijn moeder en nicht 
naar de creabeurs in Rijswijk geweest. 
Wat ben ik blij met mijn aankopen.


Supergoedkope kralen (die zaten aan strengen) 
en heb ik al in een van mijn kralendozen gedaan.
Lief paddestoeltjesstofje.
 Stansjes van bloemen en de sneeuwvlok van Tim Holtz, 
plastic bloemetjes, washitape, kantstempel, inkt,
zakjes om alles in te verpakken en....................wol!
Moest er verleden keer voorbijlopen 
(want het geld was op haha) 
maar nu had ik nog, ik vind het zulke vrolijke kleuren. 
Ga proberen (na de kerstmarkt  ) een sjaal te stokhaken. 
Vind dat zo mooi maar omdat handwerken en textiel 
niet echt mijn ding is een hele uitdaging!

En gisteren
 (ik waarschuwde al dit is een lang verhaal
ben ik met 2 vriendinnen 
een workshop graffitti gaan doen in Rotterdam. 
Ontzettend mistig en KOUD!!!
Er waren zo'n dertig mensen, veel dus.
Eerst oefenen 
( dat spuiten valt echt niet mee!)
op een groot laken 
en daarna kreeg ieder een canvasdoek van 50 bij 50. 

Dit is mijn resultaat;


Ik heb veel complimenten gekregen, 
ook van de workshopgevers 
enne een beetje trots ben ik dan ook wel. 
Eigenlijk wilde ik het thuis nog verder bewerken
 met tekst en stempels maar ben ook bang 
dat ik daar een fout bij maak. 
Zoals jullie horen ben ik daar nog niet helemaal uit.
Wat vinden jullie?

Groetjes Kiek

6 opmerkingen:

  1. allereerst het graffity schilderij, ik zou het zou laten, dit heb je gemaakt je hebt HIER al complimenten over gekregen en meer is in dit geva niet altijd mooier, maar ja de keus is aan jou..IK vind hem GEWELDIGGGGGGGGG MOOI GAAF LIEF ja en ook STOER

    en wat een enorme leuke aankopen heb he allemaal gedaan, en wat spannend he , je meiske weer iets losser te laten.........
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow mooi hart hoor! En lekker ingeslagen aan leuke dingen zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel logisch dat je met dochterlief op stap bent gegaan de eerste keer hoor. Zou ik ook doen. Ik ben zo'n moeder die door de juf van groep 6 van het schoolplein af ben gestuurd onder het mom van: "uw dochter is nu toch echt oud genoeg om alleen naar het plein te lopen hoor" maar ja, ik vind het gewoon zo gezellig en dochterlief ook! Maar op zo'n groot station... dat is andere koek!
    Ooooh wat een leuke dingetjes heb je gekocht! Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken... errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid allemaal....je hart is prachtig hoor, zo laten want die schaduw is supermooi.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Never fear Moon ! gaan met die stempels op je graffiti doek.... bij mij thuis vechten ze wie het werkstuk op z'n kamer mag hangen. ik wil er nog een skyline van New York op verven. er schijnen ook graffiti spuitbussen met krijt te bestaan. die wil ik wel gaan kopen voor de kids. kan ik m'n opgedane kennis weer doorgeven ! liefs marie ps was gezellig met jullie op de workshop

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!