woensdag 23 mei 2012

Bergen werk verzet.......

Hallo allemaal,

Wat leuk dat ik er weer een volger bij heb, welkom!

Ik heb deze week bepaald niet stilgezeten 
integendeel ik heb bergen en bergen werk verzet. 
Vooral letterlijk want ik bleef alles heen en weer slepen. 
Het bureau zit erin en nu begint het inruimen. 
En waar zijn de spullen die daar naartoe moeten? 
Juist!
In de achterste doos waar ik zo dus echt niet bij kan.

En zo gebeurde dat nog een aantal heleboel keer.............

Ik hou wel van plannen maar bij deze klus lukt dat dus niet.
Door de beperkte ruimte, 
niet echt de mogelijkheid om het naar beneden te tillen
(want vlizotrap),
 en het feit dat er overal in de ruimte wel iets gebeuren moet,
(eerst afbreken en weer iets nieuws bouwen)
 is dit dus een megaklus maar   
o, wat wordt het mooi
precies zoals ik het in gedachten had en heb 
want we zijn er nog lang niet.
Er moeten nog heel wat kasten gebouwd worden.........

Kijk je even mee?








Ook kreeg ik deze week prachtige pioenrozen van mijn vriendin
uit de tuin van haar vader.



Ik had ze al eerder bij haar bewonderd...............


En nu ga ik eerst weer bij mijn broer helpen, 
ook hij is aan het klussen.

Aan die andere klusjes 
( de strijk, stofzuigen, opruimen en poetsen enzo)
denken we maar even helemaal niet. 

Enne die kleren trekken ze maar uit de berg was..........
(wel schoon hoor )
Ik wil tenslotte ook nog een paar minuten in de zon zitten
nu dat ineens zomaar kan...................

Heerlijk!!!


Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Ohhhh, wat wordt het mooi ! Prachtige kleur op de muren en nu je spullen allemaal nog een plaatsje, wat een werk ! Je pioenen zijn prachtig, hier nog in de knop, dat duurt nog even. Lekker genieten van de zon !!! Je hebt het verdiend na al dat werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!