zaterdag 3 maart 2012

Weer thuis

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis na een heerlijke vakantie op de Veluwe.
Grappig was dat we bij aankomst alle vier tegelijk riepen; 
"Hee hier zijn we al eens geweest". 
Hoe ik dat kan vergeten snap ik nog steeds niet!

Wat sfeerfoto's:

Kootwijkerzand


Een eekhoorntje


Mooie bomen gezien vanuit het huisje


Iedere avond een haardvuurtje.


Naast vooral lekker uitslapen en relaxen hebben we natuurlijk ook gebowld, gemidgetgolfd, gewandeld, gezwommen en we hebben weer een nieuwe ervaring; tandemen! 
Goh dat viel niet mee. Ook al heb ik , al weer even geleden, 
ervaring met een bakfiets (ook even wennen) 
dit was weer heel anders. 
Oudste en ik zijn de sterren in een hilarisch filmpje. 
Helaas voor jullie uit privacyoverwegingen en 
een beetje gene niet te zien. 
Maar uh stel je eens voor, enigzins gezette(ahum) 43 jarige 
en superslanke 13 jarige proberen een zo klein mogelijke cirkel te maken..................en bij het opstappen gaat het al mis! 
Zien jullie het voor je? Het was wel zandgrond, dat dan weer wel.
We hebben in ieder geval heel wat afgelachen.

Natuurlijk had ik mijn hobbytas mee. 
Gevuld met van alles, stempels, copics, inkt.............................

....................en ik had ook materiaal mee om zelf stempels te gutsen. 
Dat had ik nog liggen van jaren geleden en 
 aangestoken door Godelieve en Anneke weer opgepakt. 
Van tevoren een stempelafdruk van SU stempels gemaakt 
die ik erg mooi vind maar die niet in mijn bezit zijn. 
En dit is het resultaat;


Ik ben er best tevreden over. 
Uiteraard hier en daar een stukje uitgeschoten 
maar dat misstaat niet in deze stempels.

Natuurlijk hebben we ook gewinkeld. 
De meiden hebben aardig gescoord en ik ben in Apeldoorn 
op goedkope hobbyspulletjes gestuit bij Euroland.



Ook zijn we in Loenen naar De Middelste Molen geweest een papierfabriek/museum. Erg interessant. Jongste mocht met de rondleidmeneer  zelf papier scheppen. Een vel met een nijntje als watermerk was het resultaat.


Ook heb ik nog papier gekocht. Van links naar rechts; geloof het of niet papier dat voor 95% uit olifantenpoep bestaat! 
Dan papier dat van jeans is gemaakt,  
Dan papier met stro, beekplanten, hennep, tabak 
en de laatste weet ik niet meer. 
Vond het wel lijken op kraft.



Als je aan het begin van het proces kleur toevoegt krijg je dit;



Op de terugweg nog 'even' bij de Craftorij langsgeweest, 
wat een mooie winkel en wat een lieve mensen. 
Dit is mijn buit;


Het hart is een stans, nog wat kleurtjes Fresco Finish. 
Picket Fench distress stains. 
Typeset letterstans, het inkpalette en vulbare pen voor alcoholinkt. 
Deze laatste 2 heb ik ook voor mijn vriendin gekocht 
omdat zij voor onze kat heeft gezorgd.

Een hele lange post maar ik ben er dan ook een week tussen uit geweest!

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verslagje. Leuke spullen heb je gekocht en wat heb je mooie (!!!) stempels gekerfd, top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je het leuk hebt gehad op vakantie ! dat geeft weer energie...

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!