vrijdag 16 maart 2012

Nog meer zeephangers

Hallo allemaal,

Een leuke opdracht gemaakt. 
Zeephangertjes om te trakteren aan de juffen 
op een school bij ons in het dorp. 
Ik ben benieuwd wat ze er van vinden!


Er is geen hanger hetzelfde!

Ik ben bezig geweest met picnik (gaat verdwijnen) 
om een collage te maken. 
Geholpen door oudste omdat ondergetekende 
er (heel) weinig verstand van heeft.
Ook had ik helaas erg weinig tijd.
Ik moet nog goed gaan oefenen 
maar dat kan dus beter met een ander programma. 
Binnenkort eens uitzoeken wat een goed programma is.
Iemand ervaring?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Ik kreeg een berichtje van onze opdrachtgeefster en de leraren waren erg enthousiast.
    Leuk he :). Wie weet volgen er nog meer opdrachtjes voor ons. Het is zo leuk om iets te maken/verzinnen en altijd weer spannend of het in de smaak valt.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet uit ervaring dat juffen een zeepketting heel erg waarderen! Wat heb je ze leuk gemaakt!
    Groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!