dinsdag 21 februari 2012

kaartje voor Ellen

Hallo allemaal,

Gisteren was Ellen jarig. 
Aangezien ik haar adres had van onze stansjesruil 
wilde ik haar verrassen met een kaartje. 
Gelukkig heeft de post het op tijd bezorgd.


Ik wilde dezelfde techniek gebruiken als mijn vriendin Monique 
maar dat ging niet helemaal goed. 
Op de een of andere manier pakte mijn 
clear embossingpoeder niet goed. 
Dus uiteindelijk maar wit embossingpoeder gebruikt. 
Voor deze techniek heb je een negatiefstempel nodig. 
Ik gebruikte  Silhouette Flowers van Hero Arts.


Daarna heb ik de afbeelding met distressinkt ingekleurd. 
Een iets meer open afbeelding geeft denk ik een beter resultaat.
Een tekststempel van Darkroom Door gebruikt  
en nog twee strass steentjes erop geplakt.
Ik heb Ellen er inderdaad mee kunnen verrassen 
blijkt uit haar leuke reactie via de mail!


Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. He wat leuk dat de kaart toch op maandag bezorgd is. Snap niks meer van post nl.
    Mijn ervaring met deze techniek is inderdaad dat het makkelijker gaat als het patroon groter is.
    Super leuk om te doen he?
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!