zondag 12 februari 2012

Dit weekend...............

waagde ik me op het ijs.............

en dat ging niet echt soepel!



schaatste jongste menig rondje..........

  en dat ging wel soepel!



oefende oudste wat kunstjes.................

best knap!


bakten we macarons......................
gewoon uit een pak hoor.



Bouwde jongste + vriendin een glijschans...........

in onze achtertuin van wel 5 meter breed................
gelukkig hebben we een stevige schutting!



dronken we warme chocolademelk..............

uit toepasselijke mokken!


En proefden we de macarons................... 

en ze smaakten heerlijk!

Kortom wij hadden een TOP weekend!

groetjes Kiek

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bericht! Hopelijk niet al te stram nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen dus spierpijn...wel een leuk weekend gehad. Ik heb kaartjes gemaakt.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig ! ik heb nog een leuk uitje voor je : za 17 mrt 2012 13:30-15:00 Workshop mono druktechnieken op papier opgeven via www.dok.info enjoy !

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!