donderdag 23 februari 2012

ATC inspiratie

Hallo allemaal,

Tijdens een poging om mijn hobbykamer/zolder op te ruimen 
kwam ik deze atckaartjes tegen;




Met het rode kaartje ging ik aan de slag.
Ik zocht papier uit,




zocht bijpassend kaartkarton.  
Wat niet lukte. 
Dit kwam er het dichtste bij. 




Daarna bewerkt met distressinkt




totdat het er het wel bij paste.




Uiteindelijk is dit het resultaat:



Gebruik gemaakt van diverse embellishments waaronder 
een lipje van een blikje. 
Had wel moeite om het te bevestigen. 
Vond uiteindelijk een kerst-brad die groot genoeg was.
Lintje was ook net niet de kleur dus ook gekleurd met inkt.
Op het labeltje kan je nog iets schrijven.


Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan Monique. Wat zo'n ATC'tje niet met je kan doen hè?

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!