zondag 29 januari 2012

Stansjes-ruil met Ellen

Hallo allemaal,

Een tijdje terug zag ik een mooie paspopkaart bij Ellen.
Na mijn reactie dat die stans op mijn verlanglijstje staat 
(zoals nog heel veel andere stanzen!) 
kreeg ik een heel lief mailtje dat ze me wel 
wat stansjes op wilde sturen.............! 
En van het een kwam het ander.

Ook ik maakte een pakketje met stansjes voor haar. 
Vandaag het laatste stanzen en dan gaat het op de bus.

Maar gisteren kreeg ik haar pakketje al binnen.
En wat voor pakketje!
Kijk zelf maar;


Wat een gave stansjes. 
Ik loop al de hele tijd met een grote glimlach rond.
Mijn handen jeuken om iets te gaan maken.

Maar eerst een beetje orde zien te scheppen 
in de chaos op mijn hobbyzolder.
Ik verzamel ALLES en dat ga ik nu merken, 
ik kan niets meer vinden waardoor creatief bezig zijn 
meer op een bijna onmogelijke missie begint te lijken. 
Dussssss de bezem erdoorheen. 
Daar ben ik dus al een poos mee bezig en zal nog wel 
een paar weken in beslag nemen.

Uitzoeken, weggooien ondertussen hordelopend over de spullen, 
dit moet daarheen, o maar dan moet dat weer daarheen,
afijn ik denk dat jullie het zo wel een beetje begrijpen. 
Ook gaan er wat meubels verhuizen, 
bureau naar de andere kant, kasten weg, kasten weer kopen
(betere natuurlijk!)enz. enz.

Kortom veel werk!

Ook kreeg ik nog een mooie labelkaart 
die uiteraard een mooi plekje op mijn hobbyzolder gaat krijgen!


Ellen heel erg bedankt en jouw pakketje komt eraan, 
ik hoop dat je er net zo blij mee bent als ik met jouw pakketje.

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing onze actie te zien op je blog. Fijn dat je er blij mee bent en dat je er niet één van had. Ik heb het met plezier gedaan. Zo kan je elkaar toch helpen. Ik kijk uit naar jouw pakje.
    Veel plezier ermee en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stansjes!! kan me goed voorstellen dat je handen kriebelen om er wat van te gaan maken!
    Ook hier is pasgeleden de zolder opgeruimd. helaas zie ik er niet veel meer van.....ik heb het maar even echt netjes kunnen houden (helaas)
    Wens je een hele fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!