woensdag 11 januari 2012

Naturel inspiratie

Hallo allemaal,

Nee de inspiratie, zin en tijd is er nog niet al doet de titel anders vermoeden.

De inspiratie die ik bedoel is alweer van een tijd geleden 
toen ik nog geen blog had. 
Is ook wel aan de foto's te zien.................

Ik let er nu meer op hoe iets op de foto gaat voor mijn blog! 
Al gaat dat nog niet altijd goed hoor. 
Maar wat ik vandaag wil laten zien staat echt een beetje scheef 
of er mist zelfs een stuk! 
Maar goed het is om jullie een idee te geven..............

Mijn inspiratie voor een naturel serie;


Zinken pot van Ikea, gastendoek van Zeeman, 
zelfgegoten zeep met kleine schelpjes erin 
en afgewerkt met raffia en label (stans Magnolia)


Lieve potjes waar ooit mosterd in zat, schelpjeszeep gegoten, 
etiketten gemaakt voor op de potjes met nestabilities. 
Cirkel geknipt uit ecrustof van de Ikea 
bestempeld met schelpen en tekst.
Touw eromheen met schelpjes eraan.


Stolpje van de Action


Zeester bij een tuincentrum vandaan net als 
het prachtige gatenlint.
Weer touw gebruikt, labeltje en schelpjes.


Hierin  een bruin waxinelichtje en kleine schelpjes.


Zeepje met schelpjes en ecru gastendoekje van de Zeeman.


Een relaxset met zelfgegoten schelpzeep. 
Afgewerkt met bruin pakpapier, naturel gespikkeld papierband 
en label gestempeld met Justrite letters.

Nu weer verder met mijn grote schoonmaak, 
ben al een heel eind op weg. 
En hoe schoner en opgeruimder mijn huis 
hoe meer rust in mijn hoofd..............
Heerlijk!!!

En laat nu de zon maar weer eens komen.  
Een flinke vorstperiode of een paar dagen 
een flink pak sneeuw is ook goed.
(alhoewel daar niet iedereen blij mee is)

Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!