dinsdag 10 januari 2012

kerstgroet

Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds niets nieuws af. 
Ik ben dus wel begonnen................maar daar is alles mee gezegd. 
Vandaag is ook oudste weer naar school. 
Gisteren hadden ze groep 8 dag. 
Dan mogen alle groep 8 kinderen uit de omgeving
een hele dag naar het Voortgezet Onderwijs. 
En ja als middelbare scholier vind je het dus 
helemaal niet erg om nog een dag vrij te zijn!

Ik kan jullie nog wel wat oude dingen laten zien.
Zo stuurde ik mijn vriendinnen een kersthanger  als kerstgroet.


In de hanger zat zeeppotpourri met een heerlijke kerstgeur.



In een bubbel envelop verstuurd, 
doosje een beetje platgemaakt, zeepjes er half uit. 
Ik heb begrepen dat het redelijk is aangekomen.
Het werd in ieder geval gewaardeerd.


Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. en of het gewaardeerd werd ! en het rook ook zo heerlijk...mmmm...

    wel grappig : ik stond bij het grotius te wachten om midori op te halen, ze had gekozen voor kookles maar het liep allemaal een beetje uit.. maar was een leuke open dag !

    groetjes Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!