zaterdag 28 januari 2012

Hanger

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een hanger zien die ik al 
een tijd geleden heb gemaakt. 
Ik bewaar altijd alles dus ook de wheelies die je een tijd 
geleden bij Plus kon sparen. 
Een soort van spaakversiering met plaatjes van jetix series.

En ik maakte er dit van:



Een hanger voor aan een ketting. 
Ik stanste een cirkel zo groot als de wheelie 
daarna bracht ik verschillende kleurtjes op als achtergrond. 
Daaroverheen stempelde ik dream design van Stampinback 
met een donkerblauwe inkt.
Na droging bracht ik embossinginkt aan en bestrooide 
dat met Utee.
Met de heattool  de utee gesmolten en terwijl het 
nog warm was wat gouden sternen perlen erin gestrooid.
Afwerken met een waxkoord en een kraal.

1 opmerking:

  1. Ziet er erg leuk uit Monique. Als je de ketting om hebt, voel je er denk ik weinig van. Ideaal.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!