dinsdag 3 januari 2012

Gezocht..........

Inspiratie of beter gezegd de zin om iets te maken.
Ik ben het kwijt..................
Ik heb een heleboel projectjes liggen om af te maken 
en nog een heleboel ideetjes in mijn hoofd maar op 
de een of andere manier 
kan ik me er niet toe zetten om verder te gaan. 
Heeft vast ook te maken met het feit dat mijn hobbykamer
op zolder is en ik nu eenmaal zo'n moeder ben die het
leuk vind om bij mijn kinderen te zijn als zij thuis zijn. 
En ja het is vakantie hè dus thuis zijn ze. 

Mochten jullie wat inspiratie tegenkomen 
( en het zelf niet nodig hebben) 
stuur het dan deze kant op zodat ik weer lekker verder kan! 
Ik mis het .

Ondertussen ga ik door met mijn jaarlijkse
kerstspullen-weg-grote-schoonmaak-beurt van mijn hele huis. 
Soort van schone, opgeruimde start van het nieuwe jaar.
Aangezien het oude jaar nogal vol rommel (letterlijk)
is geëindigd geen overbodig iets dus!

De woonkamer heb ik al gedaan;-D 
Alleen is het nu een beetje erg kaal. 
Op de een of andere manier hou ik altijd een paar
'dode' planten over na kerst.
Dus op naar het tuincentrum............... 
moet het wel even minder gaan waaien. 
Anders waaien de nieuwe planten 
( en natuurlijk bloemen) zo uit mijn fietsmand!


Tot slot wens ik iedereen een fijn, gelukkig, gezond
en creatief jaar toe en dat we elkaar
ook dit jaar weer kunnen inspireren.

Groetjes Kiek

3 opmerkingen:

  1. Voor de schoonmaak heb je inspiratie genoeg lees ik haha. Als je daarmee klaar bent komt het vanzelf terug.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kiek, heel herkenbaar hoor je verhaal, ik heb ook al een tijdje niets gedaan, de sneeuwpoppen waren nog van voor de kerst...Als straks je meiden weer naar school gaan en je huis is lekker opgeruimd komt die inspiratie vast weer terug! Mijn meiden willen ook van alles, film, stad, logeren met vriendinnen, allemaal heel gezellig maar weinig tijd om te freubelen. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt als een writersblock..ehm...knutselblock...

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!