woensdag 30 november 2011

Zeepkettingen

Hallo allemaal,

De eerste bestelling is klaar en weggebracht!
Ik maakte deze zeepkettingen.


Hier heb ik er twee van gemaakt. 
Rozengeur en luxe uitstraling.



Deze is in het echt iets meer turqoise.
Witte kralen en gastendoekje.



Terracottakleurige zeep 
en ecrukleurige kralen en gastendoekje.


Nog iets voor een man die van formule 1 houdt.
Ik had nog ergens een miniraceauto...........
De geur is cool breeze. 
Spons erbij en een tag.
Alle cadeautjes hadden zo'n tag. 
Gestempeld in de kleur van de ketting.

Degene bij wie ik het gebracht heb vond alles erg mooi. 
Hopelijk vinden degenen die het cadeau krijgen dat ook.

Vandaag weer verder met de volgende (grote) opdracht.

Inmiddels zijn er nog twee bestellingen bijgekomen. 
1 voor 5 december en 1 voor kerst.

Hard aan de slag dus.


Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je zeepkettingen bewonderd, ze zijn heel mooi. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!! hoe was de Creabeurs ? nog leuke aankopen gedaan ?

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!