woensdag 23 november 2011

Kerstpillowbox

Hallo allemaal,

Dit jaar heb ik nog vrijwel niets aan kerst gedaan,
nog geen enkele kaart gemaakt............... het lukt gewoon niet. 
Ben met teveel andere projectjes en verplichtingen bezig. 
Zit met mijn hoofd nog bij sinterklaas omdat ik daar nu 
op school vanuit de ouderraad  mee bezig ben. 
Gelukkig heb ik verleden jaar wel veel gemaakt en 
niet geheel onbelangrijk ook foto's van gemaakt!

Dit doosje komt uit een oud blok waar allerlei doosjes van 
gevouwen kunnen worden. 
Een poinsettastans gebruikt van Boskutt.
Een label gemaakt en daar een stempel van een kerstster 
op afgedrukt met versamark. 
Met pearl-ex poeder eroverheen. Afgewerkt met een lintje. 
Hier zou eventueel geld of de tegenwoordig populaire cadeaupassen in gestopt kunnen worden.


Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!