zondag 13 november 2011

Fancy fair

Hallo allemaal,

Even een snel berichtje van mij.
Ik ben helemaal beduusd van het aantal mensen dat  gisteren
hier bij mij is komen kijken.
213 pageviews op 1 dag!!!
Bedankt allemaal en welkom aan mijn nieuwe volgers. Als ik van de week weer wat meer tijd krijg kom ik even bij jullie kijken. 

Ik ben op dit moment alles aan het inpakken voor de Fancy fair van de kinderboederij. Van 10 tot 17.30 uur ben ik onder de pannen...eh tentdak!
Ik heb er heel veel zin in. Mijn vriendin Monique  en ik geven ook een workshop. Een windlichtje maken met een papieren boterhamzakje. Na de workshop zullen we daar wel foto's van plaatsen.

Van de pietjes, sint en Amerigo zijn knutselpakketjes gemaakt die we meenemen.



Ziet er (zelfs in kunstlicht) vrolijk uit niet?

Ik ga gauw door met inpakken.

Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!