maandag 14 november 2011

Fancy fair update

Hallo allemaal,

De Fancy fair is achter de rug. Pfffff
Helaas voor de kinderboerderij waren een 
paar afspraken niet goed nagekomen. 
Zo ook door de partij die de tent zou leveren. 
De tent was kwijt! 
Als je dat vrijdagavond te horen krijgt terwijl je 
zondag Fancy fair hebt 
is er niet zoveel meer aan te doen. 
Met partytenten hebben ze een aantal mensen 'overdekt' 
kunnen zetten. 
Ook met de tafels ging het niet helemaal als gepland. 
Ik heb dus nog gauw mijn campingtafel gehaald (op de fiets!)
Wij stonden buiten naast de muziek, twee jongens die 
met gitaar en zang de boel opvrolijkten.


En toen........... kwam ook het beloofde zonnetje niet! 
Het was zooooooooo ongelooflijk koud. Heb staan 
stampen en 'dansen' om een beetje warm te blijven. 
Het was te koud voor de workshop dus helaas heeft niemand die gedaan  
mijn jongste met haar vriendin wel maar ook zij hadden het te koud


Wel wat verkocht maar heb nog 1 paard, 3 sint en 
4 piet knutselpakketjes over.
Tja en die kan ik niet op de kerstmarkt of Midden- Delflanddag verkopen. 
Maar ik geloof dat de opbrengst voor de kinderboerderij wel goed was en daar deden we het toch (ook) voor!

Ik ga nu maar weer eens  mijn huis doen is heeeeeel hard nodig 
na al dat geknutsel!

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat er dingen in de soep liepen maar dat de opbrengst goed was maakt je toch weer vrolijk. Daar ging het om ...toch?

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. chocolade sinterklaazen kunnen ze nog een wikkel omdoen van de kerstman... jammer dat dat bij jouw knutselpakketjes niet van toepassing is :-( misschien bewaren tot volgend jaar ?
    greetz
    mj

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!