vrijdag 28 oktober 2011

zeepvlinder

Hallo allemaal,

Vandaag weer iets van zeep. Een vlinder dit keer.

De vlinder heeft een lavendelgeur en is zachtpaars.
In het doosje ligt wat vloeipapier wat ik bewaard heb uit de dozen van de nieuwe schoenen van mijn meiden.


Mooi vlinderpapier gebruikt. Dit papier heeft twee mooie kanten. ik heb een halve cirkel gesneden met mijn cirkelsnijder en heb het omgevouwen. Vastgezet met een beetje sterke lijm. Het geheel is afgewerkt met kleine roosjes, een geknipte vlinder uit een restje van het papier en een lintje met een knoopje.

Groetjes Kiek

3 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit. Ik houd van die kleuren. Maak je die zeep ook zelf?

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die zeep heb ik ook zelf gegoten. Is ontzettend leuk om te doen.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gezegd dat de sprietjes op mijn envelopje ook van het tuincentrum komen maar, voor het geval je op zoek gaat, ze komen bij Leen Bakker vandaan. Het zijn ook best flinke takjes.
    Ik wou dit even rechtzetten.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!