donderdag 13 oktober 2011

schip ahoy

Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook, dat je in een winkel loopt ( zoals de Xenos of de Action) en dat je bij heel veel producten zoiets hebt van  hmmm  wat zou ik daar van kunnen maken? 
Ik heb dat heel erg. Niet alleen met dingen die je kunt kopen maar ook met bijvoorbeeld verpakkingen. 
Zo ben ik op dit moment bezig met een project waar een flesje van kattenmelk voor gebruikt wordt........................................nu nog even de tijd vinden om het af te maken.  

Ik kan jullie wel alvast een andere opgepimpte verpakking laten zien. 
Dit piratenschip gemaakt van een bakje waar pate van Kips in heeft gezeten. 



De vorm spreekt voor zich. Ik heb hier een tijd geleden een wedstrijd bij Duymelot mee gewonnen. Ik won toen het boekje van Nicole Verkooijen van Nicole's stamp addiction. De eerste (en tot nu toe laatste) wedstrijd waar ik aan meedeed en ik won......................!

 Ik heb de magnolia stempels met copicmarkers ingekleurd. Wederom een stukje visnet van de Xenos als 'ladders' (geen idee hoe dat heet) en wat katoen voor het anker. Het anker komt van een armband van 0,99 cent bij de Wibra vandaan. Je snapt het al ik heb aardig wat armbanden  ingeslagen. Die heb ik bijna allemaal al gebruikt voor zeepkettingen. De bommen zijn kralen met een stukje touw erin. Het kanon heb ik zelf geknipt. Wat bloemetjes en kralen gebruikt om het af te maken. In het bakje zou je geld kunnen doen om cadeau te geven.

Groetjes Kiek

1 opmerking:

  1. Hoi Kiek,

    Wat een enig project is dit. Ik herken je verhaal want ik heb dat ook. Overal zie ik wat in, je kan het zo gek niet bedenken of ik kan het wel ergens voor gebruiken. Ik ben ook zo'n type dat nooit iets weg kan gooien en dat heeft enorme gevolgen. Bedankt voor je reactie op mijn doosjes. Ik heb inderdaad een behoorlijk vaste hand.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!