zaterdag 22 oktober 2011

Megahut

Hallo allemaal,

Ergens in  een onbewaakt ogenblik 
(vast toen ik druk bezig was) 
Kinderen weten precies wanneer ze iets moeten vragen................

of in een vlaag van verstandsverbijstering  
anders kan ik het niet verklaren.  

heb ik het goed gevonden dat jongste een hut in de kamer bouwde. 
Nu doet ze dat vaker  
een leuke (kleine) hut ergens bij de tafel

Voor dit doel hebben wij dan ook stapels kussens 
en niet te tellen veel kleden en lappen!
Maar dit keer is het niet zomaar een hut, nee dit is een mega hut! 
Eentje met de afmetingen van een complete villa. 



Met een woonkamer, een slaapkamer onder de tafel en een relaxkamer. 
Aan een kant kan ik er nog net door. Ik heb wel zo'n 30 centimeter doorgang! Ik kan niet stofzuigen, niet opruimen en drentel maar een beetje door het huis. 
Ik ben de weg een beetje kwijt.  
Dat heb ik wel vaker als mijn huis op zijn kop staat.   


Ook poes vind het heel gezellig in de hut.
Maar die blik, die gelukzalige lach, dat grijnzende snoetje van jongste maakt alles goed.
Vandaag heeft ze een pyjamadag!

 Ik zou zo met haar mee willen doen........... maar de cassiere ziet me aankomen ! En wat zal de postbode raar opkijken als ik de deur opendoe om een pakje aan te nemen...........


Nee dat zorgeloze genieten en helemaal niets hoeven is voor mijn kinderen. Laat ze maar lekker  
(morgen is er weer een dag)  

Voordat ik het weet zijn ze groot. 
En dat is helaas sneller dan ik zou willen.................

Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!