maandag 31 oktober 2011

Herfst cupcakes 2

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn moeder jarig. 
Na het zien van de cupcakes die ik een tijdje geleden met jongste maakte wilde mijn moeder die graag voor haar verjaardag.
Dus zijn jongste en ik weer de keuken in gedoken. 
Ze zijn een beetje anders. 


 Dit keer gebruikten we hazelnoten waar we met een 'hoedje' 
een eikeltje van maakten. 
Ook gebruikten we een van de halloween koekjesstekers die ik een aantal jaar geleden bij de Xenos kocht. 
Een pompoen! 



Met een ronde raviolisteker maakten we de mondjes.
De visite vond ze erg lekker.

groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je moeder(helemaal vergeten :)) De kleine gebakjes zien er erg leuk uit.
    Complimentjes voor de kleine bakster!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes, leuk hoor! Nog proficiat met je moeder.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!