maandag 24 oktober 2011

45 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik deze kaart gemaakt voor een 45 jarig bruidspaar.


 Ook hier zijn de foto's niet helemaal van goede kwaliteit maar omdat ik nog steeds niet veel fut heb put ik nog steeds uit mijn voorraad foto's waarvan er veel met het oude fototoestel zijn gemaakt.
 Zie het bericht van gisteren.


De stempel is volgens mij van de Action.
Het roosjespapier is geler van kleur dan je hier kunt zien, vandaar ook de gele 'bruidsjurk'. 
Het blaadjeslint komt bij scrapfever vandaan. 
De kleine roosjes heb ik ooit eens gekocht op een braderie. 
De grote roos komt bij de Xenos vandaan. 
Het bruidspaar is met distressinkt ingekleurd.

Groetjes Kiek

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kiek,

    Leuke kaart voor de bruiloft, heel gezellig!
    Dank voor je reactie, ik stuur de grote kaarten op in bubbeltjes-enveloppen. Ik weet dan zeker dat ze heel over komen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!!!
    Past ook mooi bij je blog-achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes maken mij heel blij!