donderdag 15 september 2011

Dream

 Hallo allemaal,
Vandaag een kaart geïnspireerd op een creatie van Sija Teijgeler uit de Artspecially 12. Gewerkt met Fresco Finish. Kleuren die ik gebruikt heb zijn; baltic blue, ice blue en dolly mix. Ik weet niet meer precies waar de stempels vandaan komen. De inkt rose bud van memento trekt mooi in de chalkverf waardoor je zachte, vervaagde kleuren krijgt.

Fresco finish heb ik gekocht op de Artspeciallybeurs bij De Craftorij en pas nog wat kleuren op  de Creabeurs in Rijswijk bij Papillon. Ik heb de verf met een sponsje op de kaart geveegd. De kleuren komen helaas niet helemaal goed over. Het roze van het kaartkarton is in het echt wat frisser. Ook het blauw is in het echt anders.

Groetjes Kiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes maken mij heel blij!